fredag 27 mars 2009

HEJ!


Hej som sagt! Jag är snart tillbaka, jag lovar, drabbades av vårtrötthet (vad säger jag, jag har inte sett till nån vår) och behövde lite bloggfritid men jag är tillbaka med förnyade krafter. Hjärnan stänger av blogginläggsfunktionen om den inte används på nån vecka eller två, nu måste den värmas upp och jag ska komma på nåt snabbt och trevligt att blogga om.... eller vi säger så här: är det nåt ni saknar recept eller tips på? Ja så gör jag, jag frågar helt enkelt er vad ni vill läsa om nu när jag återvänder till den varma, mjuka bloggosfären!
På snart återseende/ Kristin

P.S. Sitter hemma och tittar på Fimbulvintern med en otrolig migrän, så det blir kanske inget inlägg idag men jag håller tummarna på att det försvinner!

Vet inte om jag nämnt att jag tillbringade min barndom utomlands men det gjorde jag. Bilden ovan är ett skolfoto från England i sommaruniform, jag är i mitten, min yngsta syster (& sambo) Amanda till vänster och mellansyster Lovisa till höger.

3 kommentarer:

Annika sa...

Halledudanemej...vilk söta flickor. Jag är svag för skoluniformer. Alltså, på ett högst oskyldigt sätt. Jag går inte igång på det, absolut inte, tycker bara det verkar så praktiskt och att det är så snyggt!
Kan du inte dela med dig av fiskrecept från förskolan?
Trevlig helg!

Raz sa...

Skönt att du är tillbaka. Man blev ju nästan lite orolig...

Unknown sa...

Annika: Det blir som sagt lite fisktips idag och ja skoluniform är rätt praktiskt!
Raz: Åh vad trevligt med omtanke! Jag är tillbaka!