tisdag 24 augusti 2010

UNF*CKING BELIEVABLE!!!

Jag har äntligen fått tillbaka min minneskortsläsare, yay! Jag har bilder på asiatisk kycklingsoppa, mascarponeomelett med chorizosallad, högrevsgryta med champinjoner och isterband, drinktilltuggen, middagen på 60-årsfesten och mycket mer. Det hade varit jättekul att få visa och lägga upp recepten BUT NO! Minneskortläsaren har slutat fungera :/ Hur irriterande är inte det?

Jag ska försöka hitta en tillfällig lösning till jag får lön och kan köpa en ny! Jag är för övrigt förkyld och hemma från jobbet, aargh! är egentligen inte så konstigt med tanke på att jobbar på en småbarnsavdelning. Det var förkylningen som bestämde att blev höstig högrevsgryta i söndags och soppa igår. Dessutom gjorde vi en efterrätt på hallon och 86%-ig choklad igår, den var definitivt ok för samvete och kvävde det vansinniga sötsuget som drabbar mig när jag är förkyld.

Inga kommentarer: