lördag 30 januari 2010

OMG

Gud vad ni andra har bloggat, har hur mycket som helst att läsa i kapp!

Fröken Dill bloggar värmande recept i snökaoset.
Smaskens experimenterar fram torskqueneller, queneller är sorgligt underskattade, superlätta att göra och så goda!
Krubb har skrivit om onda tvillingar och vegetariska grytor.
Matälskaren twittrar från årets kock.
Mikkan på Njutmat gör supermat som vanligt!
Birgitta Höglund fortsätter blogga från ett vårigt Cypern, jag är inte avundsjuk (bara bitter och snötrött).

för att bara nämna några. Man kan ju få bloggångest för mindre...

Vad tyckte ni om årets kock förresten?

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag tyckte att rätt kock vann. Men det var linus Ströms brusselkpålspuré med crudité som inspirerade mig mest av alla påhitt.
Därför experimenterade jag fram en sådan till lördagens middag!

Unknown sa...

Det är viktigt tycker jag, att de som tävlar kan inte bara laga fantasieggande och god mat under press med teknisk skicklighet utan att de förmår att inspirera!