måndag 26 juli 2010

Hemfärd strax.

Jaha ja, om ett par timmar åker jag tillbaka till stan eller förorten rättare sagt. Jag har varit på Arnö sedan den 14:e med en lite avstickare till Håtö förra helgen, trots det är jag ändå inte redo att åka hem. Jag vet att så fort jag är i stan kommer det att vara jätteskönt och jag kommer hitta miljoner grejer att hitta på och inte längta tillbaka en sekund men i skrivande stund vill jag bara vara kvar. Dessutom orkar jag inte ta fram min minneskortsläsare och blogga något ordentligt och mat relaterat. Eller? Jo, det gör jag, laddar upp lite bilder. Vad mer.... hmm, hmm, hmm, åt en muffins med romtopf och grädde igår, världens segaste citronmaräng med bär och grädde i förrgår och många surdegssmörgåsar.... LCHF+Kristin+semester= bristande disciplin+för många undantag. Jag hade tänkt bjuda på en bildkavalkad men... blogger vill inte samarbeta med mig, det får bli senare eller imorgon då :/

Nä nu ger jag upp på bildöverföring, mobilbloggar en senare istället!

Inga kommentarer: