torsdag 28 oktober 2010

Yoga!

Just det, jag var på yoga i tisdags det var toppenbra, är helt
otroligt peppad på att fortsätta gå! Jag brukar haaaata att träna i
grupp, man (jag) vill inte vara den där röda, svettiga tjockisen som
stereotypsenligt ställer sig längst bak i rummet och gråter på
insidan varje gång man ser sig själv i spegeln bakom
träningsnarkomantjejen med perfekt hår och utan svett drypandes från
allt. Träningsnarkomantjej är inget ideal jag eftersträvar,
speciellt eftersom de knappt verkar kunna lyfta ett paket mjölk utan
att ramla framlänges. Jag tror att de består av senor och ben,
järnvilja och en kondition jag bara kan drömma om men inte så mycket
muskler. Nog om det, yogan var kul och jag jämförde knappt alls med
någon annan.
Nu är jag på väg till jobbet, i tisdags fick vi laxpudding, helt
underbart mmmmm.... Idag blir det säkert processat kött med
näringsfattiga kolhydrater vid sidan om :)
Imorgon uppträder jag på Stockholms Burleskfestival! Ska försöka
hinna blogga ikväll, kramizzzar.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Mikkan sa...

Är yogan bra så öär ju alla där för sin egen skull och bryr sig om sig själva, lite djupare då kanske än hur det ser ut i spegeln. :)