torsdag 16 oktober 2008

Snabbis!

Okej, förlåt för att bloggandet varit så sporadiskt men jag har hamnat i trötthetens våld. Lovar att det blir lite recept idag! Om 50 minuter ska jag åka iväg på en arbetsintervju, peppar, peppar bra att hålla alla dörrar öppna. Har en intervju imorgon också på typ Coffee House, meeeen jag ska avboka. Jag måste bort från café med bara kaffe och enkla mackor, om jag inte får något av de bra jobben jag vill ha så får jag väl sänka ambitionen och boka om intervjun. Billströms dissade mig! They don't know what they're missing, jag menar om dessa tycker att jag ska komma och provjobba... Självförtroende boost var det som sagt! Igår var jag och åt på New Indian Garden, Chili Chicken Korma mmmm. Jag äter inte ris till, är inte så förtjust i vitt fluffigt ris, jag säger till att jag inte vill ha ris, att jag inte kommer att äta det. Men lik förbannat så får man ris för två, åh jag hatar att slänga mat.

Just det poängen med inlgget var att kommentera att ingen har röstat på kanel, märkligt.

Inga kommentarer: