söndag 27 juni 2010

Utfodring och utsikt.

Så här jävla underbart har jag det på altanen med fjärden framför
mig. Biffsallad och myntate givetvis osockrat, bara Darjeeling med en
myntakvist och citronklyfta, myntan tar snart över tomten . För att
klämma in ännu mer livsnjutning kom jag precis upp från bryggan
innan jag gjorde salladen 18,5 grader i vattnet, jag har aldrig varit
en badkruka. Biffen kom ifrån igår, helgrillade den och serverade med
bea tillsammans med en sallad på roman, tomater, grillad lök och
zucchini toppat av en knallgrön örtolja, den middagen var nästan
godare än midsommaraftonens. Ikväll åker jag hem. Bu. Imorgon jobbar
jag, två veckor till sen åker jag hit igen. Foton och recept från
helgen ska gås igenom och i ordningställas. Börjar med det imorgon.
Hoppas att ni har haft en lika underbar helg som jag.

Inga kommentarer: