torsdag 19 november 2009

Hrmm, hrmm!


Jag har ett litet tips!
Har ni sett The Hairy Bikers någon gång? De har visats på 9an och visas på det BBC Lifestyle. De är två stora karlar från norra England som gillar motorcyklar och matlagning. Jag tycker att de är fantastiska matlagare och var heeelt övertygad om att de var utbildade kockar men icke sa nicke, de har ju jobbat med TV och film, Si som regiassistent och location manager på filmer som Harry Potter och Dave som maskör. Men de är naturbegåvningar och har en sån kärlek till matlagning och bra råvaror. De är stora karlar på motorcyklar, med skägg som lyssnar på punk och hårdrock och de kan vara bland de sötaste män jag har sett, dessutom är de så oerhört ödmjuka. Riktiga drömmar, varför har jag aldrig haft en kille som velat laga mat åt mig för??

Inga kommentarer: