söndag 28 december 2008

7 dagar kvar


Om en vecka är jag på Teneriffa.... börjar känna mig stressad. Men samtidigt så jädrans förväntansfull! Har suttit och kollat på allt jag vill göra och har insett att jag blivit medelålders.... jag vill gå på marknad, äta äkta kanarisk mat, vandra i subalpint klimat, gå i tropisk skog, titta på hantverk och annat trevligt.
Å andra sidan är jag också fem år gammal för jag ser så f-ing framemot Siam Park och delfinsafari! Det enda jag tydligen inte är, är en 28-åring som åker på fest- och singelsemester med min 24-åriga syster (singel). Kanske blir mig själv igen när jag kommer dit. Dessutom får man ta med sig 15kg Tenerifisk serranoskinka hem, det blir väldigt lite packning på vägen ner i så fall. Imorgon blir det bloggning om mat, jag lovar!

Inga kommentarer: