fredag 5 februari 2010

Fredag

Jag har precis satt in en kycklingklubba med lite sojamarinad i ugnen och nu efter en kvart så har jag hällt på lite kycklingbuljong, kommer ösa lite då och då och sen vispa ner grädde i skyn och äta med lite grönsaker om jag orkar ordna det. Sedan ska jag i flygande fläng ge mig iväg mot stan, först till Extend och köpa en lila infärgning därefter till Systembolaget och köpa ut spiritus till min farfar, han sitter på hem och kommer inte ut ofta, blir några flaskor Riesling och nån spritflaska skulle jag tro, några öl kanske. Till nyår fick han en flaska Champagne som han vill att vi ska dricka tillsammans men då vill han lite skaldjur eller liknande till.. hmm, blir nog inget av det om jag inte tar med en Skagenröra eller liknande.

Vad mer kan jag säga? Jo, kebabreceptet kommer senare idag eller imorgon, kameran laddade ur så det har blivit iPhone-bilder. TREVLIG HELG!


P.S. Vill ni veta lite mer om vem jag är, kolla här ;)

Inga kommentarer: