tisdag 23 mars 2010

Liten update!

Nu har jag hittade artikeln som jag skrev om i det här inlägget. Efter att jag läste den så har jag även läst en rättelse, Kicki Theander är vd för Middagsfrid och hon är inte dietist.

Bristande kunskap om mat- artikeln

Kicki Theander verkar för övrigt vara en DN-favorit, hittade två artiklar till om henne!

Recept och råvaror till dörren

"Jag är den enda 40-åringen på passet, resten är ungdomar"

Det här var lite intressant också, Jamie Oliver vars framgångar är oomtvistade har mött på motstånd i West Virginia, USA. Han skulle upprepa sitt koncept "Jamie Oliver's Food Revolution" i Huntington, WV, som utsetts till USAs onyttigaste stad och det har inte fallit i god jord, han har tydligen upprörts av pizzafrukostar, blivit utskälld i radio, fått en mamma att gråta och brutit ihop själv framför kamerorna.

Jamie Oliver möter motstånd i USA

Inga kommentarer: