onsdag 2 december 2009

TIPS FROM THE INTERNETS!

Hej, jag tänkte dela med mig av lite fina amerikanska länktips, mycket bakverk & en fettbomb! Men jag fastnar alltid på de här sidorna, förundras, fascineras och inspireras. Have fun!

This is why you're fat!

Blogg om extrem, tjockismat i USA helt plötsligt förstår man västvärldens problem med övervikt. Vad sägs om friterad pizza, mac n' cheesepizza, friterad kladdkaka, fat bastard burger eller som på bilden, Bacon And Fudge Danish Breakfast Sandwich.?

Bakerella
En helt underbar baksajt med inriktning på sötsaker, inget bröd alltså, här finns underbart, eleganta cakepops, se bilden eller färgglada sesame street cake pops, amerikanska klassiker som red velvet cake, cheesecakes och cookies........ helt underbart inspirerande! Jag vill göra ALLT!

Easy Cupcakes
En till baksajt med fantastiska, färgglada, uppfinningsrika cupcakes!

Debbie does Cakes

Konditor som kan göra tårtor i alla färger och former med matchande cupcakes vad sägs om ett anatomiskt korrekt hjärta, en utspilld ölburk, ett vårtsvin eller ägg och bacon. En av mina favoriter är sushin på bilden! I love!!!! Hon finns på flickr också.

Inga kommentarer: